Jumaat, 26 November 2010

Wedding My SiS

Ok la...kali nie aku nk kongsi spnjang majlis akk aku...sori ar xsmpat,cbuk ngn knduri n siap kn assgmen,test n study menjelang mggu "EXAM"..(aku study ke???huwawawa)..majlis akak aku b'lgsung pd 21.11.2010 jth ary AHAD..pnat woo,majlis dia b'lgsung 3 ary b'turut2...(ank sulug.mgkin meriah cket kot..!!)tp xpe aku hppy jea wt keja wlaupn penat...dri pg smpai la ke ptg bru aku dpt mkn n rehat...btol2 wt keja aku nie...huhuhuhu...gmbr nie suma yg smpat aku snap ms majlis dia...spupu aku tlg ambk kn,nk hrapkn aku mna smpat nk urus akk aku n jd pengapit dia ag an...hakhakhak

Banner yg dipasang untuk petunjuk tetamu..mna thu slap umah knduri an..hakhakahk

meja santapan untuk pengantin dan pihak kuarga lelaki..

abah n mama aku...tuan umah kte an..tggu kedatangan tetamu..smpat ag enteframe..

antara tetamu yg smpat snap..

Odw nk g make up(pdahal time nie dh lmbt)..akak aku swuh bf aku bwk mcm driff,ktaorg dua nie tkt sbb bwk pengantin..tp arahan raja sehari,kna ikutkn...


...Saat di atas singgahsana...




makan beradab





nie jea gmbr yg smpat upload...yg len2 2 biase jea...cntik kn bju pngntin..aku nie ssh nk puji akk aku,tp ms dia khwn ngn iklas dri aty,aku ngaku mmg dia cntik ble pkai bju mcm 2..sesuai ngn abg ipar aku yg encem(puji ada mkna woo)..pas nie spe la plak yg ikut akak aku ke alam umah tangga...kalu aku mgkin lmbat ag,wet pn xckup nk khwn...tp kalu jdoh mna kte thu an,ALLAH taala yg ten2 kn..kte sma2 tgk...!!!











Tiada ulasan:

Catat Ulasan