Rabu, 10 November 2010

Mereka,kalian dan.....

Mereka,kalian dan.....adalah orang yg selalu muncul dlm hidup aku..huhuhu..tp bkn org jaat ler...mereka yg mengembirakan hidup aku ary2..aku rasa kalu diorg xada,xhppy la hidup aku sampai skrg.....

Abah aku yg menjaga aku sejak aku lahir....

Mama yg telah melahirkan aku ke dunia nie....

akak aku yg sulung(xlma ag nk jd bini org...huhu)

akak aku yg kedua...(yg nie pn akan jd bini org...tp xthu la ntah ble agak nye...)

adik aku yg no 4(bwh dari aku)...adik aku nie gile mancing n moto...

adik aku yg bongsu skali...kalu aku xgdoh ngn dia skali xsah...tp ble xgdoh rindu kt dia...
adik yg aku syg sngt2...
................................................................
Dan orang yg jugak m'hppy kn hidup aku seorg yg aku btol2 SAYANG...wlau gdoh truk mcm mne pn ngn dia,aku ttp bersama ngn dia jgk...(mgkin jdoh kot...huhuhu)...

ngn anak sedara kesayangan die...(adam muzammil)..

di tempat keja...huhuhu...kala mencari rezeki..

.............................................................................
Skrg ssh kte nk mencari kwn yg btol2 baek ngn kte an...dlm susah ataupn senang,tp aku bertuah dpt kwn yg lh pham aku n ktaorg sentiasa bersama....WAWA n ARYNN...SYG korg sngt2 lah...!!!





kegembiraan kte suma mesti sma2 an...gelak tawa,sedih ataupun duka...aku hppy ngn korg suma...hrap persahabatan kte kekal selamanya yer kwn2 ku...!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan