Isnin, 22 November 2010

Akad Nikah(Nurul Safarena & Awalludin Bin Omar)

Huhhh....dh lma aku xUpdate aku nye blog nie,cbuk ngn WEDDING akk aku.....Lega rasanya majlis b'jlan ngn lancar wlaupn penat.. majlis b'lagsung 3 ary b'turut2,dri ary jumaat smpai ahad...Tp best jgk dpt b'kumpul ngn family suma..jauh dekat sumanya dtang majlis akk aku.....19-11-2010 ary jumaat majlis akad nikah akk aku b'langsung dkt surau b'dekatan umah aku...ngn skali lafaz jea akk aku sah b'gelak isteri kpd AWALLUDIN BIN OMAR..Skrg akk aku bkn anak dara lg,tp dh jd bini org...hahahaah...Nk dijadikn cite masa nk akad,tok kadi mntk ic along(akk aku),dia pnya la gelabah sbb xbwk...aku apa lg bwk keta mcm drif g ambk ic along...tp last2 skali blh plak sbb wali(abah aku) ada sebelah...nasib dia mmg baek la...pas nie jd tauladan bg aku n angah pastikan bwk ic msa akad nikah..hukhukhuk...

Ketika menunggu lelaki menunaikan solat asar,,smpat jea kalu b'gmbar...huhuhuhu

masih menanti....

saat d'akad nikah kn...peluh beb muka abag ipr aku nie..hhahaah...lek ar,dh slmat pn abg awl...hahahha

sesi membatal kn air smbahyang...dipakaikan gelang di tangan akk aku...

menyarungkan cincin di jari suami tercinta...


bergambar bsama2 kedua2 belah pihak...tp sedih bab aku xada la...hukhukhukk

wif anak menakan yg gile gmbr..hahaah....

Selesai sdh majlis akad nikah akk aku...keesokkan ary majlis khatam al-quran plak...mmg pnat gile ar aku...tlg mama aku ke hulu ke hilir...pd akk aku SELAMAT PENGANTI BARU....!!! Jd isteri yg soleh jngn nk gdoh2 mcm sblm khwn...Huhuhuhu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan