Isnin, 6 Disember 2010

Wedding D'Gombak

Huhhh,dh slamat semua kenduri akak aku d Kedah n Gombak...mama n abah aku pn dh ilang penat ngn kenduri akak aku...kenduri akak aku b'lgsung d gombak ahad yg lps(5.12.2010)...6hb 12 aku exam..huhhh,pnat gle ar pas knduri blek trus seremban nk study...dh la xstudy pape ag...aku pn tawakal jea exam nie lulus ke x...blek knduri akak aku nie,mmg best la kali nie...xlh aku lupakan...mmg happening gle beb...pengantin plak sporting gile ambk gmbr...hahahahahah....


gigi aku n akak aku sma kn????bkn aku ckp,tp kwn aku yg ckp..hahahahha


pengantin yg sporting abisss arrr....

my family mehhh....




btol2 gile gmbr arr akak aku ngn abg ipar aku...cantekkk an tema diorg kuning itam...nmpak mcm grandd abis ar...suma nk b'gmbr jea an...abis jea ktorg trus blek otel tp yg sedih nya aku kna siap blek seremban ar...sedih jgk ar xdpt jln2 ngn family n sedara aku...kalu tdk msti dpt mkn best2 ag...(asyik pikir mkn jeaa)..huhuhu.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan